שירות ותמיכה

מחלקת מכירות

ראשון עד חמישי : 17:00 - 8:30

תמיכה טכנית​

ראשון עד חמישי : 17:00 - 8:30

השירות זמין בשעות הפעילות בלבד*

שלוחה 1

אזור טכנאים​​

איזור הטכנאים מרכז בתוכו מספר כלי-מערכת שימושיים: בדיקת מהירות גלישה, בדיקת כתובת IP, תקינות הדוא"ל ועוד

icons-security_colored

אבטחת מידע​

באפי מציבה סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לאבטחת מידע - רמת האבטחה של באפי מהגבוהות ביותר!

חדשות ועדכונים

שאלות ותשובות

שירות גיבויים מתקדם המאפשר לכם לבצע הורדה של בסיס הנתונים שלכם, כולל המסמכים הסרוקים למחשב האישי שלכם. גיבוי בשירות עצמי ? ממשק ייחודי ונוח, ללא התערבות חיצונית. אתם מבצעים והגיבוי מגיע אליכם לדוא"ל בצורה מאובטחת.
 

1. יש להיכנס לתכנת באפי > לשונית דף הבית < תחת קטגוריית "חבילת גיבוי און ליין" > יש ללחוץ על כפתור "לחץ לרכישה"

2. חישוב - באפי תבצע חישוב של נפח בסיס הנתונים ובהתאם לכך תתמחר עבורכם את הגיבוי (וללחוץ על כפתור "הבא")

3. פרטים לחשבונית - יש לבחור את הפרטים אשר יופיעו על החשבונית (וללחוץ על כפתור "הבא")

4. פרטי התשלום - יש להזין את פרטי התשלום במסך התשלום המאובטח ((וללחוץ על כפתור "בצע")

 
*החשבונית תישלח לכתובת הדוא"ל שהוזנה בשלב "פרטים לחשבונית"
 

לאחר רכישת הגיבוי, ישלח דוא"ל 'אישור' לתיבת הדוא"ל שצוינה.

לאחר 3 ימי עסקים ישלח דוא"ל נוסף עם קישור זמין להורדת קבצי הגיבוי.

תוכל לרכוש דרך באפי חבילות SMS למשלוח ללקוחותיך בקלות ויעילות. שליחת SMS כדרך היעילה והזולה לקשר ישיר עם הלקוח תפוצה ללקוחות בימי הולדת וחגים תיעוד אוטומטי של ההודעה בתיק הלקוח!

1. יש להיכנס לתכנת באפי > לשונית דף הבית < תחת קטגוריית "חבילת SMS לשליחה" > יש ללחוץ על כפתור "לחץ לרכישה"
2. בחירת חבילה - יש לבחור את החבילה הרצויה (וללחוץ על כפתור "הבא")
3. פרטים לחשבונית - יש לבחור את הפרטים אשר יופיעו על החשבונית (וללחוץ על כפתור "הבא")
4. פרטי התשלום - יש להזין את פרטי התשלום במסך התשלום המאובטח ((וללחוץ על כפתור "בצע")
*החשבונית תישלח לכתובת הדוא"ל שהוזנה בשלב "פרטים לחשבונית"

מערכת באפי מייצרת גיבוי בקובץ SQL המכיל את מבנה הטבלה ונתוניה ובנוסף כל קבצי הארכיון (המסמכים הסרוקים).
אנו משקיעים את מירב המשאבים במערכות גיבוי שיעניקו ללקוחתנו את הביטחון להמשיך ולעבוד על מערכת באפי  יחד עם זאת גיבוי בסיס נתונים במבנה SQL ובאופן עצמאי ע"י הלקוח זו מערכת שלמה שנבנתה עבור הלקוחות, מתוחזקת באופן מתמיד הצורכת משאבים אדירים מצידנו. מוצר זה הינו ייחודי ל-באפי ולא קיים באף תכנה מקבילה בתחום ובאפי היחידה שמאפשרת ללקוחותיה להוריד עצמאית את בסיס הנתונים SQL + מסמכים. כמו כן, גיבוי עצמאי מהווה מוצר אחד מסל המוצרים הרחב שבאפי מציעה והתמחור שלו מחושב לפי נפח בסיס הנתונים של הלקוח.
למרות האמור לעיל, באפי לא חוסמת מהלקוח לבצע הורדה חינמית של נתונים, להיפך - ניתן לבצע הורדה בקבצי CSV/ אקסל של נתונים מתוך מערכת הדוחות של באפי. כמו כן, ניתן לבצע הורדת מסמכים מתיק הלקוח באופן חופשי.

רוצים לשלוח בפקס מסמך שסרקתם? פשוט! שלחו אותו מה-באפי. לאחר השליחה אפילו תקבלו דיווח בזמן אמת כאשר הפקס יגיע ליעדו ואפילו תוכלו להפיק אישור שליחה כתוב.

1. יש להיכנס לתכנת באפי > לשונית דף הבית < תחת קטגוריית " חבילת פקסים לשליחה" > יש ללחוץ על כפתור "לחץ לרכישה"
2. בחירת חבילה - יש לבחור את החבילה הרצויה (וללחוץ על כפתור "הבא")
3. פרטים לחשבונית - יש לבחור את הפרטים אשר יופיעו על החשבונית (וללחוץ על כפתור "הבא")
4. פרטי התשלום - יש להזין את פרטי התשלום במסך התשלום המאובטח ((וללחוץ על כפתור "בצע")

*החשבונית תישלח לכתובת הדוא"ל שהוזנה בשלב "פרטים לחשבונית"
טיפ: על מנת לראות את יתרת החבילה יש להיכנס ללשונית "ניהול משרד > שולחן עבודה > ניהול ושיווק > יתרות פקסים יוצאים"

מחיר הגיבוי הקבוע במערכת הינו מחיר אחיד והגון, ללא תלות בתדירות ההורדה, אלא בנפח הגיבוי.
הגיבוי זמין להורדה באופן עצמאי וחופשי ואת תדירות ההורדה קובע הסוכן. סוכנים רבים המנויים על התכנה מורידים גיבוי - חציים בתדירות גבוהה ותכופה מאוד, וחציים לעתים רחוקות בלבד. באופן כזה או אחר, כל הסוכנים מורידים גיבוי והמחיר אחיד.
באפי לא מחשבת את הדלתא בין ההורדות כיוון שהדבר מצריך משאבים עצומים אשר העלויות שלהם היו מגולמות בעלות הגיבוי, מה שהיה מייקר משמעותית את פעולת הגיבוי.
מקווה שתמצא בשירות הגיבוי העצמאי תועלת (בתכנות אחרות בענן אגב הפונקציה כלל לא קיימת אלא בפניה למנהל התכנה בעת עזיבה, או אז הדבר יקר ברמה קיצונית ולא הגונה, אם בכלל. בתכנה מקומית העלויית מגולמות בעלויות שרתים יקרים ותחזוקה שוטפת והגדלת נפחים).

מערכת באפי הינה מערכת יציבה אשר לא מעלימה מסמכים באופן אקראי.
"היעלמות" מסמכים יכולה לנבוע מכמה סיבות אפשריות:

1. שינוי שם המסמך
2. שינוי שם התיקיה
3. העברת המסמך מלקוח אחד ללקוח אחר
4. מחיקת המסמך
5. מיזוג לקוחות

פיתחנו כלי מיוחד שנקרא "דוח מסמכים" שנמצא במערכת באפי ניהול משרד > שולחן עבודה > עזרים > דוח מסמכים.
מטרת הדוח היא להעניק למנהל ולמשתמש כלים שימושיים וחשובים באיתור מסמכים/פעולות שבוצעו במערכת. לא פעם קורה מצב של משתמש שסרק בטעות מסמך לתיק של לקוח אחר או אפילו סרק את המסמך למעסיק ולא ללקוח ולא יכול היה למצוא אותו לאחר מכן. הדוח מאפשר הצגה של כל המסמכים שעלו/נסרקו לבאפי עם יכולת סינון מתקדמת לפי תאריך, משתמש ועוד.

גיבוי מערכת באפי מתייחס ליצירת עותקים של הנתונים והמידע כך שאלו יכולים לשמש לשחזור לאחר אירוע הגורם לאובדן הנתונים המקוריים בעקבות אירוע קטסטרופלי (פיזי או לוגי).
מערכת הגיבויים של באפי משמשת כקו ההגנה האחרון בהגנה על המידע שלך אך לא יכולה לשמש (פונקציונלית) כ"סל מחזור" לשחזור קבצים שנמחקו בטעות ע"י המשתמש.
שחזור גיבוי הינו הליך ארוך ומורכב לשחזור המידע שאבד כתוצאה מקטסטרופה ומגן על המשתמשי המערכת מפני מקרה שכזה. אנו משקיעים את מירב המשאבים במערכות גיבוי שיעניקו ללקוחתינו את הביטחון להמשיך ולעבוד על מערכת באפי.

מנגנון איתור רכב על פי מס' רישוי מחובר לבסיס נתונים חיצוני שלא מתוחזק ע"י באפי ואין לנו שליטה על הנתון שמתקבל.

בהסבר פשוט: באפי שולחת את מס' הרישוי ומקבלת את נתוני הרכב.
פיתרון חלופי: ניתן לאתר רכב בסימולטור בדרכים הבאות:
1. חיפוש חופשי - הקלדת קוד הדגם או חלק משם הרכב.
2. איתור לפי יצרן - איתור יצרן/דגם/תת דגם מרשימה קיימת.

b-mail מהווה מודול "צל" לשרת המיילים של משרדכם.
הבאפי לא מתיימרת לתפקד כשרת מיילים והbmail פותח ונוצר לשם שיוך מיילים לטיפול השוטף של הלקוח , מתוך הבנה כי מייל הוא אינטראקציה חשובה עם הלקוח ועליו להיות מתויק כטיפול שוטף.
שליחת מיילים, קבלתם, תיוקם בתיקיות משנה, שליחה למס' מכותבים, שליחה לקבוצה וכן הלאה - כל אלו הם "אקסטרות" משניות למטרה העיקרית לשמה נוצר הבי-מייל.
במידה ויש , ואכן הגיוני שמעת לעת יהיו - תקלות כאלו ואחרות במודול זה - הייתי ממליצה בחום לחזור לשימוש המקורי שלשמו נועד המודול - שיוך מיילים ללקוחות, ושימוש בשרת הדוא"ל המקורי שלהם כשרת דואר לכל דבר ועניין. אף על האמור לעיל, מאחר וישנה דרישה וצורך מהותי בפיתוח ושדרוג, בעתיד הקרוב נשדרג את המודול הנ"ל, והבעיות יפתרו.

בהמשך לפנייתך לאחרונה למחלקת התמיכה שלנו בנוגע למודול סריקה לבאפי, בהמשך לפנייתך לאחרונה למחלקת התמיכה שלנו בנוגע לתפקוד באפי , באפי היא תכנת ניהול משרד אינטרנטית, וככזו, יעילותה ותקינותה תלויה בגורמים שאינם בהכרח גורמים בשליטת התכנה, כגון –ביצועי המחשב באופן כללי המותאמים טכנולוגית לזמן עדכני ותואמות את הסטנדרטיים הנוכחיים, תוסף סריקה תקין, סורק בגרסה מתקדמת וכדומה. תוסף הסריקה הינו רכיב חיצוני המאפשר להתקן שלכם לתקשר עם תוכנת באפי. באפי לא שולטת ברכיב ולעיתים נוצרות אי התאמות, וכתוצאה מכך - רואים מסמכים שנוספו על מסמך קיים כקטן יותר. אנו מתנצלים על אי הנוחות ואנו צופים כי בעתיד נשדרג את גרסת התוסף והתעיה תיפתר.

גודל הסמלים והפונטים בתוכנת באפי לא מושפעים מהגדרות מערכת ההפעלה אלא מוגדרים בגודל קבוע מראש. מאחר והמסך שלכם מוגדר ברזולוציה גבוהה, ייתכן ודבר זה גורם ל"הקטנה" חזותית של הבאפי. אין לבאפי שליטה על הרזולוציה או על סוג המסך שלכם, ועליכם לפנות אל מנהל הרשת ו/או איש המחשבים האחראי במשרדכם לתיקון העניין. נשמח לסייע ככל שיידרש.

אי שידור הפרמיה יכול לקרות משתי סיבות:
1. חברת הביטוח נכשלה בלשדר לבאפי את המחיר.
2. נתון מסוים בפרטי ההצעה מונע מבאפי לקבל מחיר מאותה חברה, לדוגמה: ריבוי תביעות. במקרה כזה יש לעיין בהערות המתקבלות בשורת החברה. במידה והבעיה היא באי קבלת מחיר באופן גורף, אנו נפנה את הפנייה לחברת הביטוח עם דחיפות גבוהה.

באפי מאפשרת אימות דו שלבי ובכך מסייעת לכם בהגנה על המידע שלכם ע”י הוספת שכבת הגנה נוספת (מעבר לסיסמה) כאמצעי לזיהוי המשתמש בהתחברות לתוכנה.
באימות דו-שלבי הכניסה ל-באפי מתבצעת בשני שלבים באמצעות:

1. הרשאת הכניסה של המשתמש (שם משתמש וסיסמה)
2. משהו שיש לכם (כמו הטלפון שלכם או מפתח אבטחה).

ב-8 למאי, 2018 נכנסו לתוקף תקנות הגנה על הפרטיות בישראל.

תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע"ז–2017 שנכנסות לתוקף בישראל, מפרטות את אופן יישומה של חובת אבטחת המידע על כל גורם המנהל מאגר של מידע אישי, קובעות מנגנונים ארגוניים ודרישות מהותיות שמטרתם הפיכת אבטחת המידע לחלק משגרת ניהול הארגון.
התקנות החדשות חלות באופן גורף ומחייב על כל פעילות של עיבוד מידע אישי הכפופה לחוק הישראלי בכל מגזרי המשק: ציבורי ופרטי כאחד.
התקנות מגדירות בצורה ברורה ומדוקדקת את כל האמצעים על בעלי מאגרי מידע לנקוט על מנת לייצר רמת אבטחה מספקת. למשל, איך מגדירים מאגר, מיפוי המאגרים, איזה נהלים יש לייצר, מה התרחישים האפשריים, קביעת מדיניות לניהול אירועי אבטחה ודרכי ההתמודדות, ניהול ביקורות וסקרי סיכונים ועוד.
במילים פשוטות, זו דרישת החוק ולא בחירה שלנו.

פיתרון: שימוש בטלפון נייד ניטרלי שישרת אך ורק לצורך אימות דו שלבי.
פיתרון 2: רכישת יוזרים נוספים לסימולטור הרכב של באפי.

מערכת באפי משמשת כמערכת ניהול משרד ביטוח (בענן) המאפשרת למשתמש לסרוק מסמכם, להעלות קבצים מהמחשב ולתייק דוא"ל וקבצים מצורפים לתיק הלקוח. אנו מגבילים את הנפח ל-20 מגהבייט לקובץ מהסיבה הפשוטה שעיסוקה העיקרי של באפי הוא מערכת ניהול משרד ולא מערכת ניהול אחסון. למרות האמור, אנו עדיין מחזיקים נפח של מספר טרה בייטים לא מבוטלים של אחסון משתמשי באפי.
אנו מבינים את הצורך לבצע תיוק של קבצים גדולים עקב פגישות וידאו אך לשם כך נאלץ להגדיל משאבים באופן דרסטי - דבר שיגרום להתייקרות משמעותית ולא אנחנו ובטח שלא לקוחותינו רוצים זאת.
פיתרון מומלץ - שימוש במערכת אחסון בענן כמו לדוגמה: Google Drive, One Drive, Dropbox ואחרות. לשמור שם את ההקלטה ולבצע שיתוף באמצעות קישור לתוך באפי. כך למעשה הקישור יהיה בתיק הלקוח והקובץ יישמר במערכת אחסון בענן.

מערכת הפרודוקציה של באפי הינה מערכת יציבה שסורקת קובץ פרודוקציה ושולפת נתונים ממנו. במידה ונתון לא עבר לבאפי, המשמעות היא שהוא לא עבר בקובץ.
באפי היא לא הגורם שאמור לבצע בדיקות תקינות לקבצי חברות הביטוח, "לנתח" את קובץ המידע המגיע ממנה ולהוכיח בכל פעם מחדש שמידע רלוונטי היה חסר. לא אחת הוכחנו שהנתונים המדוברים לא הגיעו מחברת הביטוח, על אף התעקשות כל הגורמים (חברת הביטוח/סוכנות הביטוח) שהמידע כן קיים בקובץ, כאמר - הוכחנו אחרת.
במידה ונתון לא הגיע בפרודוקציה, יש לעדכן את חברת הביטוח על כך ולבקש לקבל את הנתון.

הסיבה שאנו מספקים תמיכה/הדרכה לנושא פרודוקציה החל מהשעה 14:00 היא מאחר ופרודוקציה היא נושא מורכב המחולק לשניים:
  1. תמיכה בפרודוקציה - במקרה של תמיכה בפרודוקציה יש צורך לבחון לעומק את הנתונים, פתיחת קבצי חברות הביטוח במצב עריכה וחקירה מעמיקה של הבעיה לצורך מתן פיתרון יעיל.  נושא זה לרוב אורך זמן רב ולעיתים אף מצריך התערבות של גורמים נוספים בארגון.

  2. הדרכה בקליטת פרודוקציה - במקרה של הדרכה בקליטת פרודוקציה, אנו מקדישים משאבים רבים בלימוד נושא הורדת פרודוקציה מחברות הביטוח (על אף שמדובר במערכת צד שלישי - לא באפי ובאחריות המשתמש ללמוד את המערכת מול אותו גורם). לאחר מכן מלמדים את המשתמש לקלוט את הנתונים לתוכנת באפי. להזכיר, קיימים בבאפי מגוון סוגים של קליטת ביטוח (אלמנטרי, חיים, מסלקה, שירותי דרך ועוד) כאשר לכל חברה יש את שיטת העבודה, תהליך ההורדה ומבנה הקבצים הייחודי לה.
כאמור תמיכה בנושאים הנ"ל דורשים הקדשת תשומת לב ובעיקר זמן רב ולכן השעה הנוחה והיעילה ביותר, לשני הצדדים יש לומר, היא 14:00 ומעלה.
 

Top
Skip to content