עסקים בהם נדרש לתת שירות ללקוחות רבים, האפשרות השכיחה ביותר הינה שיחת טלפון אשר גזלת זמן רב.
בשיחת טלפון, כל עובד יכול לטפל בלקוח אחד בלבד.
פתרונות כגון רכישת מכשירים סלולאריים רבים לעסק גם הם יוצרים בעיה לא קטנה (תחזוקה / איבוד / גניבה /חוסר גיבוי).
ריבוי מספרי טלפון יוצרים בלבול אצל הלקוח – מה שגורם בעל העסק “לאבד” שליטה ברמת העסק.
גם פתרונות כמו Whatsapp Business / whatsapp Web לא נותנים מענה אמיתי למי שרוצה לעבוד מול מספר לקוחות דרך אותו מספר טלפון בו זמנית.
אז מה האפשרויות?