אלמנטרי, ווטסון – כלים דיגיטליים לאלופים

זה לא חדש שהסוכן האלמנטרי של היום שונה מהותית מה-“אלמנטריסט” של לפני עשור או אפילו של לפני שנים בודדות. כוחות השוק, התפתחות הטכנולוגיה, הרגולציה והאפשרויות הרבות הנחשפות ללקוח מאיצים את האבולוציה בתחום. הסוכן כיום נדרש לעבוד מול הלקוח שלו מהר יותר, שקוף יותר, יעיל יותר ולייצר ערך מוסף מובהק עבורו – בכדי להוות אלטרנטיבה חזקה למול הצרכנות החדשה של הלקוח בתחום הביטוחים הכלליים בישראל – רכב, דירה וחבויות.

Material: rawpixel © 123RF.COM

סך הכישורים והיכולות שלהם הוא נדרש היום מצריכים ממנו שימוש אינטנסיבי ויומיומי בכלים דיגיטליים וטכנולוגיים, אשר מסייעים לו להוות מתחרה ראוי. פה נכנסת באפי לתמונה. באפי מפתחת את אותם כלים שמשדרגים את נפח המנוע של סוכנות הביטוח – למנוע טורבו. באפי היא – מכפיל כוח. הכלים החדשים מבית היוצר של באפי מקצרים לסוכן תהליכים משמעותית, מייצרים עבורו שקיפות וזמינות מול הלקוח ומייצרים עבור הלקוח שלו חוויית השירות וצריכה ברמה הגבוהה ביותר.

מה בקנה?

דוח חידושים “one -shot”
ייצוא כל פוליסות הרכב המתעתדות להתחדש בחודש הקרוב ישירות אל תוך הסימולטור, וקבלת כל תעריפי הפוליסות בכל מסלולי חב’ הביטוח- בקליק אחד.

בוט לחידוש
שליחה אוטומטית של בוט לאינטראקציית חידוש עם הלקוח בסמוך למועד החידוש, וקבלת חיווי בחזרה למערכת בנוגע לחידוש.

הפקת פוליסות ישירות מבאפי
חסכון של שעות עבודה רבות הנובעות מכפילות בהקלדת נתונים, הפקת הפוליסה בתוך המערכת תוך שניות, וקבלת הפוליסה המופקת ישירות לתוך באפי.

הקלטה ותמלול שיחות אוטומטי
הקלטת שיחות טלפון ישירות לבאפי מכל מקום – גם מהנייד, תמלול שיחה בזמן אמת, יצירת סיכום שיחה אוטומטי, ניתוח רגשי בזמן שיחה ואיסוף אוטומטי של נתונים מקדימים מרשתות חברתיות ליצירת פרופיל לקוח

סנכרון עם מערכות חיצוניות
יצירת ממשק לסימולטור באפי עם מערכות חיצוניות, לחסכון בזמן עבודה.