בומרנג

מהי בומרנג?

בומרנג היא מערכת יעילה ופשוטה שעושה שכל וחוסכת זמן וכסף!
זוהי מערכת חובה בכל סוכנות ביטוח.
המערכת אחראית לאיסוף נתונים דיגיטלי ואוטומטי 100%, הבנויה מתהליך עבודה מהיר ויעיל:
החתמת הלקוח מרחוק ובקלות על הנספחים, קבלת מידע המגיע גם מהר הביטוח, גם מכל חברות
הביטוח וגם מהמסלקה – הכל למקום אחד בתוך דקות, והצגת וניתוח כל הנתונים.
תעשו בומרנג!

היתרונות של בומרנג

חיסכון בזמן​

הממשק חוסך בממוצע כ 3 שעות של עבודת ניתוח פר לקוח!

יעילות

הממשק חוסך בממוצע כ 3 שעות של עבודת ניתוח פר לקוח!

הוגנות

אנחנו לא מגבילים את מספר השליפות/שימושים החודשי שאתה יכול לבצע!

פשטות

המערכת קלה לשימוש ואינטואיטיבית. הדרכה קצרה וממוקדת – ואפשר לצאת לדרך!​

זריזות

המידע במערכת מתקבל תוך דקות, ללא צורך בהמתנה 3 ימים (*למעט מסלקה).

רווחיות

המערכת מסייעת לסוכן ולצוות התפעול בהגדלת המכירות.

שיתופיות

במשרדים בהם קיימת גם פעילות אלמנטרית וגם פעילות חיים בומרנג מייצרת שיח במשרד בין המחלקות השונות, לאור האינפורמציה המתקבלת עבור הלקוח.

עמידה בחוק

המערכת מעניקה לך "ראש שקט" ומענה לדרישות הרגולציה, תוך סיוע לסוכנות לעמוד בתקנות על פי חוזר צירוף לביטוח.

ריכוז

הגישה למערכת היא ממקום אחד בכניסה אחת – באפי. ויש סנכרון עם באפי ניהול משרד.

התממשקות

בסוף התהליך בבומרנג מוקם אוטומטית תיק לקוח בבאפי ו/או מיזוג ללקוח קיים, עם פרטי הלקוח וכל המסמכים שהתקבלו – חסכון בשעות של סריקה והקמת נתונים כפולה במערכות נפרדות.

מה בומרנג עושה?

לחצו על הפעולה לקבלת מידע נוסף

החתמת הלקוח מרחוק על נספח א’, נספח ב’, נספח ה’.

פניה וכניסה אוטומטית להר הביטוח ושליפת נתוני הלקוח מהר הביטוח – המידע מוצג בבומרנג בתוך דקות במספר אפשרויות הנותנות לסוכן יכולת ניתוח מהירה

שיגור אוטומטי של נספח ב’ לחברות הביטוח, בציון מספרי פוליסות ספציפיות, על פי חוזר הצירוף לביטוח.

כניסה לאזור אישי של הלקוח בחברות הביטוח ושליפת המידע הקיים של הלקוח.

כניסה לאזור אישי של הלקוח בחברות הביטוח ושליפת כל קבצי הפוליסות עצמן ושיגורן לבומרנג.

כניסה למסלקה הפנסיונית לקבלת קובץ “פישינג” (9100) של הלקוח והצגת כל הנתונים של הקובץ בבומרנג.

ניתוח נתונים והפקת דו”חות שיווקיים בלחיצת כפתור, (מוצרים חסרים וקיימים ללקוח), בפילוח לפי
יצרן/מוצר/פרמיה באלמנטרי ובחיים.

טעינת לקוחות מרובה ללא צורך בהזנה ידנית של כל לקוח בנפרד.

שליחה אוטומטית של טפסי ביטול פוליסה לחברות הביטוח, תיעוד המשלוח בפקס ובמייל כולל אישור
קבלת הביטול בחברה.