על מנת להפעיל את השיוך האוטומטי יש לפעול לפי ההוראות הבאות:

  1. יש להכנס למערכת “ניהול משתמשים” בתפריט העליון במערכת באפי.
  2. יש ללחוץ קליק ימין על המשתמש הראשי  (אייקון של איש עם חליפה שחורה)
  3. יש לבחור “עדכן משתמש“.
  4. יש לסמן V בתיבת הסימון הסמוכה לטקסט : 
    “שיוך שיחות אוטומטי (Mobile2CRM)”
  5. יש להקליק על “עדכן” לשמירה
    **ראו צילום מסך

איך זה עובד?

בסיום השיחה עם הלקוח במוצר של Mobile2CRM, מערכת באפי מבצעת חיפוש ברשימת הלקוחות.
במידה והלקוח נמצא לפי מספר הטלפון, השיחה תשוייך אוטומטית לתיק הלקוח – כולל ההקלטה.

היתרון – חיסכון משמעותי בזמן וביטול הצורך לביצוע שיוך ידני.

עדיין לא הצטרפתם לשירות?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

Top
Skip to content