ניהול משרד

נעים מאוד, באפי.

מערכת באפי ניהול משרד הינה המוצר הנפוץ ביותר בישראל בענף הביטוח!
זוהי מערכת יעילה וחכמה המספקת שליטה לסוכן הביטוח על התנהלות העסק בכל ההיבטים הנדרשים כדי לנהל את הסוכנות בצורה נכונה ויעילה.
המערכת מרכזת בשולחן עבודה אחד פשוט ואינטואיטיבי את כל המידע אודות לקוחות הסוכנות מחברות הביטוח השונות, בתי השקעות, יצרנים, חברות שירותי דרך, ומגוון רחב של ספקי שירותים הקיימים בענף.

באפי יודעת לאכול הכל!

בין סוגי הביטוח במערכת ניתן למצוא:

רכיבים עיקריים במערכת הליבה

polisa

פוליסות

אזור המרכז את כל מוצרי הלקוח במפורט ומעניק בסיס לניתוחים מקצועיים, ייעוץ ומתן אינפורמציה ללקוח בזמן אמת

11

תיק לקוח

תיק לקוח מפורט המכיל לשוניות המרכזות בתוכן את כל הנתונים על הלקוח: פרטים אישיים, קשרי משפחה, פוליסות, תביעות, מסמכים וטיפול שוטף המכיל: משימות, התכתבויות דוא"ל, פקסים, SMS ועוד.

users

ניהול משתמשים

הרכיב המתקדם ביותר בתוכנות הקיימות בענף לניהול אופטימלי של היררכיות והרשאות והכל בממשק נח לתפעול בידיים שלכם ללא תלות בגורם חיצוני! זו מערכת ניהול הרשאות מקיפה למנהל המערכת המקנה יכולת שליטה בהרשאות השונות של משתמשי הסוכנות ברמת צפייה ועריכת נתונים, הרשאת גישה מ-IP מוגדר מראש, הקמה/הסרה של משתמשים ובמידת הצורך רכישה מקוונת של רישיונות שימוש נוספים ועוד אפשרויות רבות

טפסים מקוונים

מערכת הטפסים המקוונים מספקת כ-2000 טפסים הניתנים למילוי מקוון, משיכה חכמה של נתונים מתיק הלקוח, שליחה לחתימה אלקטרונית וקבלת המסמך חזרה לתוך המערכת להמשך טיפול שליחת המסמך באופן מאובטח

leads1

משימות

ממשק משימות מתקדם המאפשר ניהול תהליך, קביעת סטטוסים מותאמים אישית, צירוף מסמכים, דיווח און ליין בשינוי סטטוס לאיש קשר וללקוח עצמו, העברת משימות בין עובדים, הקפצת תזכורות וניהול דוח משימות

11

חוברת פרופיל לקוח

במערכת באפי ניתן להפיק חוברת פרופיל לקוח המספקת תמונת מצב רחבה ומלאה ללקוח הכוללת את כל סל המוצרים. אמצעי זה חוסך לכם בזמן, מייצר לכם כסף ומעלה את רמת המקצועיות

33

מערכת דוחות מתקדמת

במערכת באפי ישנו מנוע עוצמתי המכיל אינספור אפשרויות להפקת דוחות בהתאמה אישית

</