אפליקציית ניהול משרד החדשה

אפליקציית ניהול משרד החדשה

אפליקציית באפי ניהול משרד החדשה!

באפי ניהול משרד במשרד בנייד בבית

אפליקציית באפי לניהול משרד מאפשרת לכם, סוכני הביטוח והפיננסים אשר משתמשים בתוכנת באפי ניהול משרד גישה נוחה לבסיס הנתונים שלכם. באמצעות אפליקציית באפי תוכלו לקבל את פרטי הלקוח, הפוליסות, התביעות והמסמכים הסרוקים בתוכנת באפי במשרדכם על גבי ממשק אפליקציית באפי הנוח, המאפשר גישה מהירה וזמינות גבוהה לנתונים ולמידע שלכם כמעט מכל מקום.

אז מה חדש?

חדשות אחרונות

במיוחד עבורכם!

טופס התאמת צרכים – קל לעמוד בחוזר הצירוף 1. יש להכנס למערכת הטפסים בבאפי. 2.

באפי גם ב-YouTube

בערוץ היוטיוב שלנו תוכלו למצוא מדריכים מצולמים, טיפים, סדנאות והרצאות
כנסו עכשיו!

Top
Skip to content