דו”ח חידושים

דו”ח חידושים

מהו דוח החידושים בבאפי?
דוח החידושים מציג לנו את כל הפוליסות בתחום האלמנטרי אשר מסתיימות בחודש הנוכחי וצריכות להתחדש לחודש הבא.
המידע המוצג בדוח נמשך מכרטיס הלקוח “פוליסות ותוכניות” (פרודוקציה/ידני).
בכרטיס הלקוח ניתן לזהות פוליסה שצריכה להתחדש החודש לפי צבע תוקף הפוליסה שיוצג בכחול

כיצד להגיע אל הדוח?
1 . תחילה יש להכנס ללשונית “ניהול משרד” >  “אלמנטרי” בתפריט האפשרויות מצד ימין > “חידושים

2. כעת במסך נוכל לראות את כל הסינונים שברצוננו לבצע כגון: תקופת חידוש , סוג הביטוח, חברת הביטוח וכו’.
3. לאחר שסימנו את החתכים יש ללחוץ בצד שמאל על הלחצן “הצג“.

4. כעת תוצג לנו רשימת החידושים.
5. בקליק ימני על שורת הלקוח יפתח לנו תפריט אפשרויות.

פתח לקוח – יפתח את כרטיס הלקוח הראשי
פתח פוליסה– כניסה ישירות לפוליסה
חדש פוליסה– יפתח מסך של הקמת פוליסה חדשה בצורה ידנית.
עדכן סטאטוס– עדכון מצב הפוליסה כגון: חודש/לא חודש/בטיפול וכו’– הסבר מפורט בהמשך.
הקם הצעות לחידוש– יקים הצעה עם פרטי הפוליסה הנוכחיים בלשונית “הצעות” (יש לוודא שמסומנים רק הלקוחות הרצויים)
העבר לטיפול של– להעביר טיפול בפוליסה.

עדכון הסטאטוסים:
פעולה זו הינה שימושית אשר נותנת לנו אינדיקציה לחידושים בסוכנות לגבי חודש מסוים. ללא תפעול זה לא נוכל לדעת מה חודש ומה לא חודש.

במידה ונעדכן חודש בחודשו את הסטאטוסים על כל פוליסה נקבל דוח שמציג נתונים מלאים על חידושים במשרד.

הודעות לחידוש:
ישנם כמה אפשרויות להודיע ללקוחותינו על חידוש הפוליסה
1 . מכתב– תבנית מכתבים (ניתן לשליחה במייל או הדפסה)
2 . דוא”ל – שליחה ללקוח בדואר אלקטרוני
SMS . 3 – שליחה ללוח בהמסרון לטלפון הנייד
4 . פקס – שליחה ללקוח בפקס
במידה ואנו מעוניינים לבצע שליחה תפוצתית אנו נלחץ על “חדש באמצעות” לאחר מכן נבחר את כמות הלקוחות הרצויה.

לאחר הבחירה יש להקיש שוב “חדש באמצעות” ולבחור את צורת השליחה.

*במידה ובחרנו בדוא”ל נא לשים לב שלא נבחרו מעל 30 לקוחות הסיבה לכך עומס בשליחת המיילים תגרום לאי שליחה של כל הנבחרים.

עבודה נעימה

חדשות אחרונות

פינת הטיפ השבועי

טיפים קטנים גדולים דו”ח חידושים ניהול החידושים בקלות וביעילות! פעולות מתקדמות בלשונית מסמכים אפשרויות מגוונות

טכנולוגיה פוגשת ביטוח!

מערכת BI מתקדמת המקבלת נתונים וקבצים על לקוח מכל מקורות המידע המונגשים – הר הביטוח, חב ביטוח, אזורים אישיים, מסלקה פנסיונית – אוספת המידע למקום אחד, מנתחת את המידע ובנויה מתהליך עבודה מהיר, פשוט, יעיל וחכם.

עולם השירות של באפי

אנו בבאפי דואגים תמיד לחדש ולשפר לכם! כחלק משדרוג וייעול מערך השירות, אנו מספקים לכם מגוון ערוצי תקשורת מול צוותי השירות שלנו.

Top