
4. כעת תוצג לנו רשימת החידושים.
5. בקליק ימני על שורת הלקוח יפתח לנו תפריט אפשרויות.
פתח לקוח – יפתח את כרטיס הלקוח הראשי
פתח פוליסה– כניסה ישירות לפוליסה
חדש פוליסה– יפתח מסך של הקמת פוליסה חדשה בצורה ידנית.
עדכן סטאטוס– עדכון מצב הפוליסה כגון: חודש/לא חודש/בטיפול וכו’– הסבר מפורט בהמשך.
הקם הצעות לחידוש– יקים הצעה עם פרטי הפוליסה הנוכחיים בלשונית “הצעות” (יש לוודא שמסומנים רק הלקוחות הרצויים)
העבר לטיפול של– להעביר טיפול בפוליסה.
הודעות לחידוש:
ישנם כמה אפשרויות להודיע ללקוחותינו על חידוש הפוליסה
1 . מכתב– תבנית מכתבים (ניתן לשליחה במייל או הדפסה)
2 . דוא”ל – שליחה ללקוח בדואר אלקטרוני
SMS . 3 – שליחה ללוח בהמסרון לטלפון הנייד
4 . פקס – שליחה ללקוח בפקס
במידה ואנו מעוניינים לבצע שליחה תפוצתית אנו נלחץ על “חדש באמצעות” לאחר מכן נבחר את כמות הלקוחות הרצויה.
לאחר הבחירה יש להקיש שוב “חדש באמצעות” ולבחור את צורת השליחה.
*במידה ובחרנו בדוא”ל נא לשים לב שלא נבחרו מעל 30 לקוחות הסיבה לכך עומס בשליחת המיילים תגרום לאי שליחה של כל הנבחרים.