ראשי » באפי במדיה
“הייחודיות של פריזבי חידושים נעוצה בכך שבעת שכל תהליך או פתרון מקביל הקיים כיום בתחוםמתמקד רק בפן אחד של הדברים – ייעול השירות ללקוח קצה או מכירה ללקוח בצורה אופטימלית.צמצום המשאבים בתהליך בסוכנות או מיקסום העמלות. חווית לקוח שקופה ופשוטה או עמידהברגולציה ובחוזרי צירוף. פריזבי חידושים הפך את כל אלו למקשה סינרגטית אחת שלמה.”
“באפי נבחרה לשם כך בהיותה מערכת קריטית ומרכזית בתפעול של מרבית סוכנויות הביטוח בישראל, והקאדר המוביל מקצועית ותפעולית”
לאחרונה גובר השיח סביב הטענה ש”עובד טוב הוא עובד שטוב לו”, וחברות שמיישמות את העקרון הזה מדווחות על עליה ברווחים, הגברת המוטיבציה והיצירתיות ובעיקר על עובדים נאמנים יותר.
שעות עבודה רבות באות על חשבון שעות עם המשפחה, ולא תורמות ליעילות.
הגיע הזמן שמעסיקים בארץ יקדישו יותר מחשבה לאיזון בין עבודה לבית | נכון, זה יכול להיות בתהליך ארגון מחדש ארוך ולא פשוט, אבל התוצאות – גם לעובד וגם למעסיק – מצדיקות את המאמץ.
“בשבוע שעבר שוחחנו כאן על האפליה של נשים לעומת גברים בהייטק הישראלי, מתברר שאפשר גם אחרת, אצל מורן זיסר, מנכ”לית בי-קום פתרונות תוכנה
רוב מנהלות המחלקה – נשים, עדיפות לגיוס עובדים לנשים בהריון וחופשת לידה מוארכת אוטומטית ל-6 חודשים.”
ביטוח רכב, דירה, חיים, פנסיה, בריאות – מי יכול לזכור את פרטי כל הביטוחים שלו?
MYBAFI מרכזת עבורכם את כל פרטי הפוליסות השונות שלכם ומאפשרת מעקב ועדכון אונליין בתביעות פתוחות. האפליקציה מתכתבת עם תוכנת BAFI שמפעילים סוכני הביטוח, גם שלכם.
אפשר להסתכל על הכלים הטכנולוגיים כבעיה
או כפתרון.
האפליקציה מזינה ישירות לטלפון הנייד של המשתמש את הפרטים מתיקי הביטוח בחברות השונות. באמצעותה הוא יכול לדעת בקלות היכן נמצאת כל פוליסה וכמה הוא משלם עליה
ה”היתרון הגדול ביותר של סוכן הביטוח על היצרן הישיר: הסוכן יודע להציע ללקוח זירה שלמה הכוללת עשרות אפשרויות במגוון יצרנים. ופה נכנס פריזבי לעבודה”
מעל 600 סוכנים כבר נרשמו לסדנת באפי אקדמי שתורחב בהמשך למחוזות נוספים
“מוכנה לחתום ברגע זה על חוזה שמבטיח לי שכשאפרוש מן העולם הזה, אפרוש מותשת אחרי שמיציתי הכל”
לאחר בחינה ארוכה של צרכי החברה ואפיון מעמיק, בחרה שלמה בבאפי כבית התוכנה שיפתח ויבנה עבורה את המערכת לניהול כולל של כתבי השירות ושירותי הדרך